امور مالی یاهو
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

برخی از قسمت های این صفحه در نسخه مرورگر فعلی شما پشتیبانی نمی شوند. لطفاً به نسخه مرورگر اخیر ارتقا دهید.

بازارهای ایالات متحده بسته شد

آینده S& P

آینده داو

آینده Nasdaq

آینده راسل 2000

نفت خام

نقره

یورو/دلار

پیوند 10 ساله

GBP/USD

USD/JPY

BTC-USD

CMC Crypto 200

ftse 100

Nikkei 225

12 بهترین سهام دوستانه بچه ها برای خرید هم اکنون

در این مقاله ، ما در مورد 12 سهام بهترین کودک دوستانه برای خرید هم اکنون بحث می کنیم. والدین مدتهاست که از روش خوبی برای آموزش مدیریت پول به فرزندان خود تعجب می کنند. جلب توجه بچه ها به بازار سهام و سپس سرمایه گذاری در بنگاه های مختلف ممکن است راه مناسبی برای انجام این کار باشد. برای کودکان ، شاید بهتر است با مارک های بزرگی که نام خانوادگی هستند ، شروع به کار کنید. برخی از این موارد ، مانند Amazon. com ، Inc. (NASDAQ: AMZN) ، شرکت مایکروسافت (NASDAQ: MSFT) و Meta Platforms ، Inc. (NASDAQ: META) ، به احتمال زیاد سرمایه گذاری های ایمن برای بچه ها هستند زیرا آنها شروع به یادگیری در مورد آنها می کنندبازار. این همچنین زمان بسیار خوبی برای خرید این سهام است زیرا آنها در حال فروش هستند و احتمالاً بازده مثبت را در طولانی مدت ارائه می دهند.

بچه ها معمولاً عادت های مالی را از والدین خود انتخاب می کنند و این سهام برخی از بهترین سرمایه گذاری ها برای بزرگسالان نیز هست. کودکان می توانند در هنگام آزمایش با سهام ، در مورد بودجه ، پس انداز و سرمایه گذاری بیاموزند. سرمایه گذاری فداکاری و صبر و شکیبایی خوبی نیز به همراه دارد ، هر دو ویژگی که برای رشد بچه ها بسیار مهم هستند. یکی از بهترین هدایای ممکن که والدین می توانند به فرزند خود بدهند ، دروس مدیریت پول است و سرمایه گذاری در بورس سهام یک روش جالب برای ارائه چنین هدیه ای است.

روش شناسی ما

شرکت هایی که برای کودکان محصولات تولید می کنند ، برای این لیست انتخاب شدند. رتبه بندی تحلیلگران این بنگاهها و آخرین به روزرسانی های مربوط به آنها نیز مورد بحث قرار گرفته است تا زمینه دیگری را ارائه دهد. از داده های حدود 900 صندوق پرچین نخبه که توسط خودی میمون در سه ماهه دوم سال 2022 ردیابی شده است ، برای شناسایی تعداد صندوق های تامینی که دارای سهام در هر بنگاه است ، استفاده شد.

بهترین سهام دوستانه بچه ها برای خرید اکنون

12. Funko ، Inc. (NASDAQ: FNKO)

تعداد دارندگان صندوق پرچین: 18

Funko, Inc. (NASDAQ:FNKO) یک شرکت محصولات مصرفی فرهنگ پاپ است که محصولات فرهنگ پاپ دارای مجوز را در ایالات متحده، اروپا و بین‌المللی طراحی، منبع و توزیع می‌کند. این یکی از بهترین سهام مناسب برای کودکان برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 است. در 13 سپتامبر، فونکو اعلام کرد که اولین تجربه خرده‌فروشی مشترک خود را که یک برند سبک زندگی با فرهنگ پاپ است، با مشارکت یک خواننده رپ معروف اسنوپ داگ در اوایل سال 2023 افتتاح خواهد کرد. خانه تا داگ در کنار لباس اسنوپ داگ، کالیفرنیا خواهد نشست.

در 13 اکتبر، اندرو اورکویتز، تحلیلگر Jefferies، پوشش سهام Funko, Inc. (NASDAQ:FNKO) را با رتبه خرید و قیمت هدف 30 دلار به عهده گرفت و خاطرنشان کرد که تیم سرگرمی تعاملی این شرکت پوشش اصلی پوشش اسباب‌بازی و محصولات سرگرمی را بر عهده گرفت.

در پایان سه ماهه دوم سال 2022، 18 صندوق تامینی در پایگاه داده Insider Monkey دارای سهامی به ارزش 196. 8 میلیون دلار در Funko, Inc. (NASDAQ:FNKO) بودند، در مقایسه با 20 صندوق در سه ماهه قبل به ارزش 161 میلیون دلار.

درست مانند Amazon. com, Inc. (NASDAQ:AMZN)، Microsoft Corporation (NASDAQ:MSFT) و Meta Platforms، Funko، Inc (NASDAQ:FNKO) یکی از بهترین سهام برای خرید در حال حاضر برای کودکان است. سرمایه گذاران.

11. شرکت هرشی (NYSE: HSY)

تعداد دارندگان صندوق تامینی: 43

شرکت هرشی (NYSE:HSY) در تولید و فروش محصولات قنادی و اقلام انبارداری در ایالات متحده و بین‌المللی فعالیت می‌کند. این یکی از برترین سهام‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 است. در 9 سپتامبر، شرکت هرشی اعلام کرد که 90 میلیون دلار برای افتتاح دو خط تولید جدید در یک کارخانه مکزیکی در ایالت نووو لئون هزینه خواهد کرد. این امر باعث افزایش 25 درصدی تولید شرکت و ایجاد 300 شغل جدید می شود.

در 20 اکتبر، استیو پاورز، تحلیلگر دویچه بانک، رتبه بندی سهام The Hershey Company (NYSE:HSY) را حفظ کرد و هدف قیمت را از 227 دلار به 230 دلار رساند و اشاره کرد که شرکت انتظار دارد مجموعه دیگری از نتایج قوی در سه ماهه سوم باشد.

در پایان سه ماهه دوم سال 2022، 43 صندوق تامینی در پایگاه داده Insider Monkey سهامی به ارزش 1. 3 میلیارد دلار در شرکت هرشی (NYSE:HSY) داشتند، در مقایسه با 40 صندوق در سه ماهه قبل به ارزش 1. 4 میلیارد دلار.

10. Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA)

تعداد دارندگان صندوق تامینی: 46 نفر

شرکت Electronic Arts (NASDAQ: EA) توسعه می دهد ، بازارها ، انتشار و توزیع بازی ها ، محتوا و خدمات برای کنسول های بازی ، رایانه های شخصی ، تلفن های همراه و تبلت در سراسر جهان. این یکی از سهام برتر بچه های دوستانه برای سرمایه گذاری در سال 2022 است. در تاریخ 31 اکتبر ، هنرهای الکترونیکی فاش کرد که با مارول ، یک شرکت سرگرمی آمریکایی همکاری کرده است تا حداقل سه بازی جدید ماجراجویی را بر اساس قهرمانان مارول بسازدبرای رایانه های شخصی و کنسول ها. اولین بازی در Iron Man ، شخصیتی شگفت انگیز تولید می شود.

در تاریخ 2 نوامبر ، مایکل پاچر ، تحلیلگر Wedbush ، رتبه برتر را در سهام شرکت Electronic Arts (NASDAQ: EA) حفظ کرد و هدف قیمت را از 170 دلار به 164 دلار کاهش داد و خاطرنشان کرد که این شرکت رزروهای زیر تخمین های خیابان را تحویل داده است ، اما با تخمین های ضرب و شتم EPS.

از جمله صندوق های تامینی که توسط خودی میمون ردیابی می شود ، شرکت Renaissance Technologies مستقر در نیویورک ، سهامدار پیشرو در شرکت Electronic Arts (NASDAQ: EA) با 1. 5 میلیون سهم به ارزش بیش از 182. 6 میلیون دلار است.

در نامه سرمایه گذار Q2 2022 ، مایر سرمایه ، یک شرکت مدیریت دارایی ، تأکید کرد که چند سهام و شرکت الکترونیکی Arts Inc. (NASDAQ: EA) یکی از آنها بود. این همان چیزی است که صندوق گفت:

"شرکت Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) همانطور که انتظار داریم در حال توسعه است. این تجارت در سال گذشته با بازیکنان بازی های EA 20 ٪ بیشتر از حتی در طول سال 2020 ، از تعامل شدید برخوردار بود ، که به تأخیر در فروش کنسول PS5 کمک کرد. یک پیشرفت بالقوه مهم ، مذاکره مداوم بین EA و FIFA در مورد مجوز برند FIFA برای بازی فوتبال EA است. اظهارات عمومی به شدت بیان شده از هر دو طرف به عنوان بخشی از روند مذاکره مورد بررسی قرار گرفته است ، اما مطمئناً این می تواند فرصتی برای EA باشد. "

9. شرکت مک دونالد (NYSE: MCD)

تعداد دارندگان صندوق پرچین: 50

شرکت مک دونالد (NYSE: MCD) رستوران های مک دونالد را در سراسر جهان فعالیت می کند و حق رای می دهد. این یکی از سهام دوستانه بچه های نخبه برای سرمایه گذاری در سال 2022 است. در تاریخ 1 نوامبر ، مک دونالد فاش کرد که دنیای جدید خود را از Wakanda Happy Ceal با الهام از Marvel Studios 'Black Panther: Wakanda Forever راه اندازی کرده است ، که در 11 نوامبر منتشر می شوددر تماشاخانه ها.

در تاریخ 28 اکتبر ، کریستوفر کاریل ، تحلیلگر سرمایه RBC ، رتبه برتر را در سهام شرکت مک دونالد (NYSE: MCD) حفظ کرد و هدف قیمت را از 275 دلار به 295 دلار افزایش داد و خاطرنشان کرد که درآمد Q3 این شرکت انتظارات را کاهش می دهد.

در پایان سه ماهه دوم سال 2022 ، 50 صندوق پرچین در بانک اطلاعاتی خودی میمون سهام خود را به ارزش 2. 3 میلیارد دلار در شرکت مک دونالد (NYSE: MCD) در مقایسه با 58 در سه ماهه قبلی به ارزش 2. 7 میلیارد دلار نگه داشت.

8. شرکت Coca-Cola (NYSE: KO)

تعداد دارندگان صندوق پرچین: 60

شرکت Coca-Cola (NYSE: KO) یک شرکت نوشیدنی است که نوشیدنی های مختلف غیر الکلی را در سراسر جهان به فروش می رساند و به فروش می رساند. این یکی از سهام اصلی کودک دوستانه برای سرمایه گذاری در سال 2022 است. در 31 اکتبر ، سهام Thor فاش کرد که یک کارخانه بطری سابق Coca-Cola در مادرید را برای پردیس مرکز داده برنامه ریزی شده خود به دست آورده است. در 18 اکتبر ، موتور شماره 1 ، یک شرکت سرمایه گذاری با محوریت پایداری ، با Coca-Cola در مورد موضوع بازیافت بطری ها و قوطی ها صحبت کرد.

در تاریخ 26 اکتبر ، پیتر گروم ، تحلیلگر UBS ، رتبه خرید را در سهام شرکت Coca-Cola (NYSE: KO) حفظ کرد و هدف قیمت را از 63 دلار به 68 دلار افزایش داد ، و اظهار داشت که درآمد Q3 شرکت چشمگیر است زیرا رشد ارگانیک آن بیشتر از ارزهای افزایشی جبران کننده است. سر باد

در پایان سه ماهه دوم سال 2022 ، 60 صندوق پرچین در بانک اطلاعاتی خودی میمون سهام خود را به ارزش 28 میلیارد دلار در شرکت Coca-Cola (NYSE: KO) در مقایسه با 64 در سه ماهه قبلی به ارزش 29 میلیارد دلار نگه داشت.

در نامه سرمایه گذار Q2 2022 ، Clearbridge Investments ، یک شرکت مدیریت دارایی ، چند سهام را برجسته کرد و شرکت Coca-Cola (NYSE: KO) یکی از آنها بود. این همان چیزی است که صندوق گفت:

وی گفت: "طی یک سال گذشته ، ما نمونه کارها خود را برای حرکت در دوره ای که می بینیم دوباره تغییر داده ایم. ما به مناطق دفاعی بیشتر نمونه کارها مانند استیپل های مصرف کننده (شرکت Coca-Cola (NYSE: KO)) اضافه کردیم. در حالی که ماه یا دو ماه آینده احتمالاً به دلیل نوع Omicron ، ریز و درشت را اثبات می کند ، ما معتقدیم که Omicron ، مانند Delta ، نشان دهنده سرعت در راه بازیابی است نه یک تغییر واقعی در دوره. ما شاهد حرکت شدید اقتصادی در سال 2022 هستیم و انتظار داریم نرخ بهره افزایش یابد. پس از یک دهه با نرخ قابل ملاحظه ای ، ما تعجب نخواهیم کرد اگر این تغییر در جهت با برخی از متناسب همراه باشد و در بازارها شروع شود. ما با تأکید بر قدرت قیمت گذاری ، قرار گرفتن در معرض بخش هدفمند ، نظم و انضباط ارزشیابی و مشخصات سود سهام قوی ، ما معتقدیم که برای سال آینده به خوبی موقعیت داریم. "

7. شرکت بهداشت CVS (NYSE: CVS)

تعداد دارندگان صندوق پرچین: 65

CVS Health Corporation (NYSE:CVS) خدمات بهداشتی را در ایالات متحده ارائه می دهد. در 1 نوامبر، Walgreens Boots، Walmart و CVS Health فاش کردند که به توافقی آزمایشی برای پرداخت بیش از 12 میلیارد دلار برای فروش مسکن های مخدر به ایالت ها و دولت های محلی دست یافته اند. CVS 4. 9 میلیارد دلار، Walgreens حداقل 4 میلیارد دلار و Walmart 3 میلیارد دلار پرداخت خواهند کرد.

در 20 اکتبر، مایکل چرنی، تحلیلگر BofA، رتبه خرید سهام شرکت CVS Health Corporation (NYSE:CVS) را حفظ کرد و هدف قیمت را از 122 دلار به 118 دلار کاهش داد و اشاره کرد که شرکت انتظار دارد نتایج سه ماهه سوم به طور کلی ثابت باشد و در کوتاه مدت به خوبی درک شود. بادهای دنباله دار و بادهای مخالف.

در میان صندوق‌های تامینی که توسط Insider Monkey ردیابی می‌شوند، شرکت سرمایه‌گذاری مستقر در کانکتیکات AQR Capital Management یکی از سهامداران پیشرو در CVS Health Corporation (NYSE:CVS) با 3. 4 میلیون سهم به ارزش بیش از 312. 7 میلیون دلار است.

Vltava Fund، یک شرکت مدیریت دارایی، در نامه سرمایه گذار سه ماهه سوم 2022 خود، چند سهام را برجسته کرد و شرکت سلامت CVS (NYSE:CVS) یکی از آنها بود. در اینجا چیزی است که صندوق گفته است:

CVS Health Corporation (NYSE:CVS) پیشرو در ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده است. این شرکت دارای سه تجارت اصلی است: شبکه عظیمی از داروخانه ها، یک شرکت بیمه سلامت، و «مدیریت مزایای نسخه» که نوعی واسطه بین شرکت های بیمه و داروخانه ها است. این نتیجه خریدهای بزرگ در 15 سال گذشته است - به ویژه Caremark (2007) و Aetna (2018). بازارها خرید شرکت بیمه سلامت Aetna را بسیار گران می‌دانستند (و ما موافقیم)، بنابراین سهام CVS پس از آن برای چند سال با نارضایتی مواجه شد.

ما در تابستان 2020 از این مزیت استفاده کردیم و سهام را در زمانی وارد سبد سهام خود کردیم که قیمت آن به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا باز هم کاهش یافت. CVS یک غول است. درآمدی بالغ بر 300 میلیارد دلار دارد که آن را به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل کرده است. این یک شرکت نسبتاً پایدار و بسیار سودآور با جریان نقدی آزاد قوی است. در چند سال گذشته، CVS اساساً بر کاهش بدهی متمرکز شده است.

این مقدار در حال حاضر بسیار کمتر از آن چیزی است که پس از خرید ایتنا بوده است، و بیشتر پول نقد در حال حاضر احتمالاً از طریق بازخرید سهام به سهامداران می رسد یا برای خریدهای کوچکتر برای رشد بیشتر شرکت استفاده می شود. CVS با حدود 11 برابر درآمد سالانه معامله می شود، که با توجه به رشد مورد انتظار آینده در سودآوری و به طور کلی چرخه ای متوسط در تجارت آن، ارزش گذاری بسیار جذابی است.

6. شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS)

تعداد دارندگان صندوق پرچین: 109

شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS) به همراه شرکتهای تابعه خود ، به عنوان یک شرکت سرگرمی در سراسر جهان فعالیت می کند. در تاریخ 1 نوامبر ، والت دیزنی با تنظیم یک برنامه آزمایشی برای ارائه انتخاب اسباب بازی های اختصاصی به دیزنی و مشترکان ، در حال ایجاد ارتباطات قوی تر بین جریان و تجارت محصول خود بود.

در تاریخ 26 اکتبر ، براندون نیسپل ، تحلیلگر KEYBANC ، رتبه اضافه وزن را در سهام شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS) حفظ کرد و هدف قیمت را از 154 دلار به 143 دلار کاهش داد ، و خاطرنشان کرد که تجارت رسانه های سنتی این شرکت در معرض روند کلان منفی است ، اما تمرکز روی آن تمرکز کنید. موقعیت های ورزشی آن را مطلوب قرار می دهد.

در پایان سه ماهه دوم سال 2022 ، 109 صندوق پرچین در بانک اطلاعاتی خودی میمون سهام خود را به ارزش 3. 2 میلیارد دلار در شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS) در مقایسه با 113 در سه ماهه قبلی به ارزش 5. 2 میلیارد دلار نگه داشت.

علاوه بر Amazon. com ، Inc. (NASDAQ: AMZN) ، شرکت مایکروسافت (NASDAQ: MSFT) و Meta Platforms ، Inc. (NASDAQ: META) ، شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS) یکی از بهترین بچه ها است-سهام دوستانه برای خرید اکنون طبق سرمایه گذاران نخبه.

در نامه سرمایه گذار Q2 2022 ، Oakmark Funds ، یک شرکت مدیریت دارایی ، چند سهام را برجسته کرد و شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS) یکی از آنها بود. این همان چیزی است که صندوق گفت:

"شرکت والت دیزنی (NYSE: DIS) یکی از محبوب ترین شرکت های مصرف کننده در جهان است. تجارت رسانه ای آن دارای یک کتابخانه غنی از مالکیت معنوی است که موتور قدرتمندی برای ایجاد محتوای جدید در سراسر مارک های دیزنی ، پیکسار ، مارول و جنگ ستارگان فراهم می کند. این محتوا همچنین به موفقیت پارک های موضوعی دیزنی کمک می کند ، که تقریباً نیمی از درآمد شرکت را ایجاد کرده و سالانه بیش از 10 ٪ در دهه قبل از همه گیر رشد می کند. سهام در طی سال گذشته تقریباً 50 ٪ کاهش یافته است زیرا سرمایه گذاران از توانایی شرکت در انتقال تجارت رسانه ای خود به دنیای جریان مستقیم به مصرف کننده نگران بودند. این انتقال نیاز به مدیریت برای سرمایه گذاری در سرویس پخش دیزنی+ خود دارد که امروزه سودآوری را افسرده می کند. با این حال ، ما معتقدیم که این سرمایه گذاری ها در نهایت بازده های جذاب ایجاد می کنند زیرا دیزنی+ همچنان به رشد مشترکان و افزایش قیمت گذاری در طول زمان می پردازد. در نتیجه ، ما توانستیم سهام را با تخفیف قابل توجهی از ارزش ذاتی خود خریداری کنیم. "

برای ادامه خواندن کلیک کنید و 5 بهترین سهام دوستانه کودک را برای خرید اکنون ببینید.




:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: